Friday, January 14, 2011

Satu Langkah

Bismillah…

Ha, tu baru pembuka, belum penutup lg der. Aku ni fikir punya fikir punya fikir, last2 aku buat juga blog. Ikut trend semasa la katakan.  Hat tuih, poyo je lebih.
Sebenarnya,aku pon xtau kejadah pe aku nak tulis dalam ni. Member aku duk suruh aku buat blog…

Member: buat je la blog tu…
Aku : kalau aku buat, benda alah pe aku tulis???
Member : tulis je ape yg kau rase nk tulis.
Aku : cakap senang la bai ( dlm ati je )

Hmm, nak tulis pe lg ni. Kan da ckp, aku mmg fail bab2 menulis ni. Time upsr, pmr, spm, punya la perah kepala otak nk cari idea. Haih….

Penutup pulak ye…

Jadi, dgn ini aku/gua/saya, manusia di sebalik topeng putih mewujudkan blog ini.
( sampai bila la blog ni buleh bertahan bernyawa )


THE UNNAMED FANTASY


"apa yang terfikir... itu yang ditulis"

3 comments:

  1. yup.. sinonim kan??
    teruskanmenulis k
    sentiasa menyokong

    ReplyDelete
  2. cik jari : phantom of the blog.. hehehe

    ikhram : sinonim pe???

    ReplyDelete